oude_site_Lidmaatschap opzeggen

 
Opzeggingen of wijzigingen dienen schriftelijk te worden doorgeven bij de ledenadministratie. Dit kan per e-mail:

Ledenadministratie
p/a Cathy Tesselaar 

e-mail: [email protected]
 
Opzeggen dient uiterlijk vóór het einde van het seizoen (31 mei) plaats te vinden. Dit in verband met het samenstellen van de teams en opgave hiervan aan de KNHB voor het volgende seizoen. Voor leerlingen in examenjaren en selectie team geld een opzeggingsdatum van 30 juni, 

Bij niet tijdig opzeggen loopt het lidmaatschap door en wordt de hele contributie voor het komende seizoen geïnd. Daarbij dupeer je bovendien het team waarbij je dan ingedeeld wordt.

Overigens krijg je altijd een bevestiging van je opzegging. Zonder bevestiging is de opzegging niet definitief.

Uitzondering

Een nieuw aangemeld lid dat opzegt voor 15 september van het seizoen:

HCAS krijgt hiervoor inschrijfkosten en contributie KNHB voor haar rekening.

Indien het nieuwe lid besluit zich uiterlijk 15 september alsnog af te melden, dienen genoemde kosten altijd betaald te worden. Meld het betreffende lid zich na 15 september af dan dient het volledige contributiebedrag betaald te worden.